Vandaag was het een beetje bewolkt - Reisverslag uit Granada, Spanje van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu Vandaag was het een beetje bewolkt - Reisverslag uit Granada, Spanje van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu

Vandaag was het een beetje bewolkt

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tessa

07 Oktober 2008 | Spanje, Granada

Hola chicitas

Zit nu even met onze nieuwe huisgenoten en Lisan in een internet cafetje tegen over ons appartement. Het internet op het balkon is afgesloten.

Oke het was dus zondag morgen. We wisten dat er drie nederlandse jongens aan zouden komen. Smiddags hebben we ze alle drie zo´n beetje tegelijk ontmoet. Jelger (tegenwoordig heet hij Bennie dankzij mij) zit bij ons in het appartement en Jaco en Charly naast ons. Zondag hebben Lisan en ik pasta gemaakt en zijn we savonds nog even met ze alle naar de salsa bar geweest. We hebben een heel leuk vrienden ploegje met veel nederlanders.

Maandag betekend dat er nieuwe mensen in je klas kunnen aankomen. Er zitten nu 3 nieuwe mensen bij ons in de klas. Een italiaanse jongen, een duits meisje en een meisje uit Australië.

Vanaf vorige week moet iedereen iets voor de klas vertellen over je eigen land. Dus ik zei meteen dat ik wel wat over kaas wilde vertellen.
Ik heb vandaag dus mijn klas genoten even in het Spaans uitgelegd hoe kaas gemaakt word. Gelukkig had ik mijn spaanse verhaaltje van mijn werk mee dus dat was een eitje.
M´n lerares vond het alleen niet zo grappig toen ik vertelde dat alle spaanse toeristen het zo leuk vinden om met mij op de foto te gaan omdat ik zo lang ben en de spanjaarden zo klein. Maar ze kon er wel op lachen. En iedereen dacht meteen dat ik ook op klompen naar school ga. Maar nee, ik draag dat kostuum inclusief klompen allen op mijn werk ;)

Verder ben ik maandag naar het Alhambra geweest. We konden daar gratis met school heen. Het is een soort van paleis met enorme mooie gebouwen en een uitzicht waar je u tegen zegt.
Ik zal zoals gewoonlijk even wat foto´s op www.la-tessaa.hyves.nl zetten.

Nog even tussendoor. Ik ben zaterdag naar het strand geweest met Lisan, Olie en Christof. Olie is onze gekke huisgenoot. Hij komt uit duitsland en kan nederlands verstaan. En we liggen altijd helemaal dubbel als hij nederlands praat. Om alles wat hij doet liggen we eigenlijk dubbel.
En christof is een vriend van hem die een paar dagen op bezoek was.
We zijn met Olie zijn auto, want hij werkt hier ook, naar het strand in Almuñeca gegaan. Het was echt net een tropisch eiland. Blauwe zee, rotsen, strak blauwe lucht en een klein windje dus het was niet te warm.

Nou schattepatatjes, ik ga even wat foto´s op internet zetten.

Tot snel!

Hele dikke kus vanuit Granada














  • 08 Oktober 2008 - 11:28

    Janneke:

    Leuk om te lezen dat je het nog steeds naar je zin hebt lieverd! Ik ga je vanavond echt even bellen, had je mn smsje nog gehad?

    Dikke kus

  • 09 Oktober 2008 - 14:34

    Maaike:

    Hij is was weer fijn om te lezen! :D Ben blij dat je het nog steeds leuk hebt daar. Maar je moet maar snel weer terugkomen hoor!

    Kusss (L)

  • 10 Oktober 2008 - 10:21

    Suzanne:

    Hi lieverd,

    heb je mijn brief al ontvangen? gelukkig had je weer even een berichtje erop gezet dan weet ik weer wat je allemaal uitspookt ;) hihi pf het lijkt wel alsof je al een jaar weg bent dus het moet maar snel december worden want dan kom je alweer terug :D ik bel je van het weekend even

    dikke kus
    suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Granada

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2009

Weekje terug naar Granada

19 December 2008

Laatste minuten in Granada gaan in!

19 December 2008

Het einde is in zicht!

09 December 2008

Het einde is in zicht!

16 November 2008

Zon, sneeuw en snowboarden!
Tessa

Actief sinds 10 Aug. 2008
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 42891

Voorgaande reizen:

26 Juni 2015 - 30 Juli 2015

I´m coming home.....

31 Augustus 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

06 September 2011 - 30 November -0001

Volver a Andalucía

Landen bezocht: