Zon, sneeuw en snowboarden! - Reisverslag uit Granada, Spanje van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu Zon, sneeuw en snowboarden! - Reisverslag uit Granada, Spanje van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu

Zon, sneeuw en snowboarden!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tessa

16 November 2008 | Spanje, Granada

Lag vrijdag om 10 uur in me bed om vervolgens zaterdag ochtend om 6.30 op te staan om te vertrekken naar het wintersport gebied in de Sierra Nevada!
Vrijdag middag haddden we al onze spullen al gehuurd. Eerst waren we in een winkel waar het wat goedkoper was. Dus we gingen daar alvast schoenen passen enzo. Na 4 keer een grotere maat hebben moeten vragen kreeg ik een nieuw paar schoenen en een bord. Maar de rest kon geen geschikte schoenen daar vinden en het bord dat ik had was de enigste langste. Ook stonden er nog ski´s in de winkel uit het jaar kurk.We moesten kleding huren omdat we natuurlijk niet hadden verwacht om te gaan snowboarden in Zuid spanje. Toen ik het kleding rek zag viel ik al flauw want er hingen allemaal pakken (broek en jas in een) in oud roze en andere foute kleuren. Er moesten bindingen verwisseld worden omdat de een linksvoor was en de ander rechtsvoor. Een klein mannetje dat naar drank stonk zat te rukken en te schroeven maar ze wilden niet los gaan. Vervolgens ging ik met drie anderen even in een winkeltje om de hoek kijken of daar wat betere kwaliteit was. We zagen al meteen dat dat veel beter was dus hadden we de andere gebeld om daar ook heen te komen. Het was wel heel zielig om dat mannetje te verlaten maar dat werkte gewoon niet. Bij het tweede winkeltje hebben we super spullen gekregen en, geen tessa kleding, maar een normale broek gehuurd.
Zaterdacht ochtend moesten we om 8 uur de bus hebben. Na een uur kwamen we aan. We waren in totaal met ze achten. Drie skiërs en vijf snowboarders. We hebben van half 10 tot een uur of 5 geboard. De sneeuw was prima. Het was de eerste dag dat het gebied open ging dit jaar dus dat was helemaal leuk. Het was gelukkig niet zo heel druk. Er stonden geen lange rijen voor del iften. Aan het eind van de dag lag er onderaan een beetje pap sneeuw maar het was te doen. Daarna nog even het beroemde bekertje chocomel gedronken en om 18.30 met de bus richting huis!
Dat was me het dagje wel!

Ik had een stel hele mooie foto´s gemaakt, maar de heb ik weer perongeluk verwijderd. Dus ik hoop dat ik door mijn lieve broer ze toch nog terug kan halen want er zaten super leuke en mooie foto´s bij van het gebied.

Nu ben ik helemaal kapot en ga ik vroeg slapen.

Hoop dat ik jullie snel jaloers kan maken met de foto´s ;) grapje

Dikke kus en tot over 5 weken min 1 dag!

(K)xxx

  • 16 November 2008 - 20:53

    Maaike:

    Chica!!

    Weer een leuk verhaal! Echt vet dat je nu al kan boarden daar! Kan ook niet wachten tot we gaan! :D Kut van je foto's, maar die komen wel weer terecht!

    Dikke Kusssss... miss you!

  • 16 November 2008 - 20:54

    Maaike:

    Chica!!

    Weer een leuk verhaal! Echt vet dat je nu al kan boarden daar! Kan ook niet wachten tot we gaan! :D Kut van je foto's, maar die komen wel weer terecht!

    Dikke Kusssss... miss you!

  • 16 November 2008 - 20:59

    Janneke:

    Huh mn vorige berichtje is verdwenen dus dan doe ik het nog maar een keer.

    Wat een sukkel ben jij, Heb je gewoon niet geleerd van Kreta? Met al je foto's verwijderen;) Blondje!

    Nog maar 5 weekjes en dan staan we weer op Schiphol. Alleen nu gelukkig niet meer zo vroeg als op 31 augustus;)

    Dikke kus

  • 16 November 2008 - 21:42

    Nina:

    Heeej Tess!

    Wat leuk dat je hebt gesnowboard... Ik ben ook al jaloers zonder fotos hoor! Echt super leuk. Have fun daar nog 5 weekjes!

    Liefs, Nina

  • 20 November 2008 - 12:29

    Jannaa:

    Haaai Tessepes;)
    how are you chika???
    lang niet gesproken! hoe is het daar het ziet er allemaal erg cool uit en je verhalen zijn ook super om te lezen!!:D als je terug bent gaan we weer ff gezellig saampjes borrelen!!! (L)xxx

  • 22 November 2008 - 12:47

    Han Lindbergh:

    Doet me denken aan toen ik aan de Costa del Sol woonde, jaaaaaaaaaaaaren geleden; 's-ochtends op de skies in de Sierra Nevada en 's-middags aan het strand. Wat een leven....
    Het sneeuwt hier vandaag, maar ik denk dat ik de bus neem naar het Damrak, straks i.p.v de ski's.
    Je hebt nog 5 weken om ervan te genieten, dus geniet er van.
    Un beso van Han.

  • 28 November 2008 - 12:24

    Suuz:

    Heey doos!
    hoe krijg je het voor elkaar om weer je foto's te wissen :P.
    Het duurt nog maar even en dan kom je eindelijk terug :D:D!
    mis je
    dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Granada

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2009

Weekje terug naar Granada

19 December 2008

Laatste minuten in Granada gaan in!

19 December 2008

Het einde is in zicht!

09 December 2008

Het einde is in zicht!

16 November 2008

Zon, sneeuw en snowboarden!
Tessa

Actief sinds 10 Aug. 2008
Verslag gelezen: 777
Totaal aantal bezoekers 42920

Voorgaande reizen:

26 Juni 2015 - 30 Juli 2015

I´m coming home.....

31 Augustus 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

06 September 2011 - 30 November -0001

Volver a Andalucía

Landen bezocht: