Laatste minuten in Granada gaan in! - Reisverslag uit Granada, Spanje van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu Laatste minuten in Granada gaan in! - Reisverslag uit Granada, Spanje van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu

Laatste minuten in Granada gaan in!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tessa

19 December 2008 | Spanje, Granada

Loop ik dan over straat, in het zonnetje, strak blauwe lucht, rond de 15 graden en dat ga ik ongeveer over een uurtje verlaten!
Langzaam neemt iedereen afscheid van elkaar. De familie die we langzaam in vier maanden hebben opgebouwd valt helaas weer uit elkaar.

Gister avond hebben we met ze alle een kerst/afscheid diner gehouden met ze alle. Bob, Daan, Natalie en Julien hadden inkopen gedaan, gekookt en alles heel leuk versierd. Het was een geslaagde laatste avond. Na het eten alles opgeruimd en stoelen en tafels aan de kant geschoven en Dj Bennie pompte door de speakers ;)

Mn koffer is eindelijk dicht, maar ik ben heel blij dat janneke er is want de helft van haar koffer bestaat dus uit mijn spullen haha.

Rond 1 uur vertrekken we richting busstation waar onze bus om 2 uur vertrekt naar Malaga. We gaan met ze 5e en slapen vanavond nog in een hostel in Malaga en morgen om 14.20 staan we weer op schiphol in het koude Nederland.

Ik ga nog even de laatste dingen inpakken en zie jullie morgen!

Hele dikke kus

Gran beso