Un mensaje de Tessa - Reisverslag uit Granada, Spanje van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu Un mensaje de Tessa - Reisverslag uit Granada, Spanje van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu

Un mensaje de Tessa

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tessa

03 Oktober 2008 | Spanje, Granada

Ik ben hier alweer een maand! Nog elf weken en dan ben ik weer in Nederland ;)

Het heeft even geduurd maar hier is weer een berichtje van mij.

Twee weken geleden op zondag was Lisan halsoverkop vertrokken naar Nederland omdat het niet goed ging met haar opa. Helaas is hij overleden toen zij net in Nederland was aangekomen. Ik wist wel een beetje wat ze mee maakte omdat mijn opa ook was overleden afgelopen zomer.
Ik heb dus een weekje alleen gezeten. Gelukkig is ze afgelopen zaterdag avond weer terug gekomen! :)

Ik ben samen met Lisan verhuisd naar een ander appartement. We slapen nu samen op een kamer en we hebben de hele dag zon op ons balkon. We hebben vanmiddag onze matrassen op het balkon gelegd en lekker een beetje liggen slapen. Ik word al lekker bruin! =D

Verder gaat op school ook alles goed. Ik heb mijn toets gehaald dus zit nu in in niveau hoger. Het is best pittig met al die verleden tijden dus ik heb veel huiswerk. Maar dat maak ik uiteraard in het zonnetje! ;)

Vorige week heb ik een monumenten tour door Granada gemaakt met school. We hebben alle grote kerken en cathedraals gezien. Het was opzich wel saai maar wel heel mooi om te zien.

Voor Roosje: hoi Roos, ik mis jou ook hoor! Lief dat je aan me denkt! Alles gaat goed hier. En hoe is het met jou? En op school? Dikke kus

Ik heb de afgelopen weken heel veel mee gemaakt. Ik ben de helft alweer vergeten. Ik zal vaker op internet gaan om jullie op de hoogte te houden.
Ik ben al helemaal gewend aan het Spaanse leven. We eten tegenwoordig niet meer om 6 uur maar rond de spaanse tijd. Ongeveer 9 uur in de avond.

Misschien gaan we van het weekend naar het strand. Ik zal nog even proberen om wat foto's op mijn hyves te zetten zodat jullie weer een beetje een beeld krijgen van hoe prachtig mooit het hier is!
www.La-Tessaa.hyves.nl

Nou liefjes ik spreek jullie snel weer!

Dikke kus aan papa, mama, luuk, nadia en oma!

En aan de rest natuurlijk ;)


  • 05 Oktober 2008 - 12:17

    Nathalie:

    HeeY tess,
    heb je nog post gehad;)
    mooie foto s had je op je hyves..
    nou tot snel maar weer

    xxx nath

  • 06 Oktober 2008 - 13:46

    Maaike:

    FINALLY!!!
    Weer een verhaaltje om me te vermaken. Soms verveel ik me namelijk dood op kantoor en dan check ik altijd even je waarbenje.nu (A) hihi.. Nou tes, ben blij dat het zo goed met je gaat! Als je terug bent moeten we maar snel ff een feestje pakken! ;)..

    Dikke Pakkerd (K) (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Granada

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2009

Weekje terug naar Granada

19 December 2008

Laatste minuten in Granada gaan in!

19 December 2008

Het einde is in zicht!

09 December 2008

Het einde is in zicht!

16 November 2008

Zon, sneeuw en snowboarden!
Tessa

Actief sinds 10 Aug. 2008
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 42949

Voorgaande reizen:

26 Juni 2015 - 30 Juli 2015

I´m coming home.....

31 Augustus 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

06 September 2011 - 30 November -0001

Volver a Andalucía

Landen bezocht: