Terug naar de kust - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu Terug naar de kust - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu

Terug naar de kust

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tessa

14 September 2011 | Spanje, Sevilla

Even denken dat ik afgelopen dagen allemaal heb gedaan. Maandag was ik lekker uitgerust omdat ik op tijd was gaan slapen, ik ging langs me auto om te kijken of hij er nog stond. En hij stond er nog. Alleen iemand voor me, en iemand achter me dachten, ik ga even lekker dicht op die auto parkeren. Dus ik hoop dat ik er straks een beetje uit kan komen. Gelukkig waren het een BMW en een nieuwe Toyoto dus ze zullen mijn citroën niet gauw een stootje geven. Daarna ben ik weer op een huur fiets verder gegaan, en ben ik op aanraden van Aimee naar parque maria luisa gegaan, en daar een tijdje gezeten en gelezen. Verder is er op het dakterras van het hostel een zwembadje van ongeveer 3 bij 3 meter, dus heb daar lekker gezeten en gezond, om aan mijn Spaane kleurtje te werken. 'S avonds gingen we met een leuk groepje op stap. We gingen wat drinken op een plaza waar iedereen wat drinken haalt en gewoon wat rond hangt op dat plein. Daarna hadden een duitse jongen en ik het idee om aan een paar locals te gaan vragen waar we het beste heen konden gaan hierna. Ze legde het erg goed uit, en met een kleine omweg hadden we het gevonden. We bestelde met ze alle een cocktail kan en bleven daar nog een tijdje. Daarna hadden we zin om naar een discotheek te gaan, dus gingen we op zoek. Ik denk dat we die avond zo'n 2 uur hebben gelopen, en uiteindelijk om half 4 zeiden ze tegen ons, jongens het is maandag er is niks open. Dus gingen we terug naar het hostel. Gister heb ik eigenlijk het meest van de dag op het terras gezeten, omdat het weer erg warm was. 'S avonds ben ik met Mel, een Engels meisje, tapas gaan eten. Het was echt genieten. Ik had iets met geitenkaas en honing, ik dacht ik probeer het gewoon, want in de Koperen vis vind ik die ook zo lekker. En ja het was ongeveer dezelfde kaas dus dat was erg lekker. Uiteraard heb ik er foto's van gemaakt die ik binnenkort op me facebook zal zetten. Daarna zijn we op het plein nog wat gaan drinken met wat Duitse mensen, en ben ik terug gegaan naar het hostel omdat ik best wel moe was. Er was gister avond een Erasmus party, maar ik dacht ik doe verstandig omdat ik vandaag weer een tijdje in de auto moet zitten. Vanmorgen me spullen weer ingepakt (ben tussendoor weer naar een andere kamer verhuisd) en ontbeten, en ik ga zo naar mijn auto toe om weer naar de kust te gaan. Door Sevilla stroomt een rivier/kanaal die uitkomt bij de zee. En daar ga ik heen: Sanlúcar de Barrameda!

Ik ga zo eerst nog even wat boodschappen doen, en kijken of ik ergens een goedkoop tentje kan kopen, omdat het gebied waar ik nu heen ga veel campings zijn. Dus ik heb geen idee wanneer ik weer internet zal hebben.

  • 14 September 2011 - 15:18

    Joyca:

    Haha iedereen parkeert in Spanje dicht op elkaar! Ik weet nog wel Rosa die zette hem ook overal tussen! Veel plezier op de camping, ik wacht op de foto's! Bessos!

  • 14 September 2011 - 15:18

    Aimée:

    Holaaaaa
    Ik heb een vermelding woehoee! beetje genoten van mn geliefde sevilla :) ? ik ben echt jaloers! geniet er echt nog even van! dit is de tijd vn je leven ;) xxx

  • 14 September 2011 - 17:28

    Marleen:

    Klinkt allemaal weer erg gezellig! ben benieuwd naar de nieuwe fotos! veel plezier in Sanlucar de Barrameda! liefs en kusjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 10 Aug. 2008
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 42947

Voorgaande reizen:

26 Juni 2015 - 30 Juli 2015

I´m coming home.....

31 Augustus 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

06 September 2011 - 30 November -0001

Volver a Andalucía

Landen bezocht: