I'm a big big girl, in a big big world! - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu I'm a big big girl, in a big big world! - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu

I'm a big big girl, in a big big world!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tessa

11 September 2011 | Spanje, Sevilla

Gister rond een uur 11 vertrok ik richting Sevilla. Ik wilde niet via de snelweg gaan, maar langs de kust door een natuurpark. Wat niet erg spectaculair was, want zag alleen maar bomen! Rond een uur of half 3 reed ik Sevilla in, en natuurlijk had ik weer geen idee waar ik heen moest. Na een tijdje rond gereden te hebben heb ik in een parkeergarage weer bij een Hipercor geparkeerd om een kaart te kopen. En die señor legde me meteen uit hoe ik moest rijden. Ik heb het onderweg nog één keer moeten vragen maar had toen eindelijk de parkeergarage gevonden die ik zocht. Ik ging toen eerst op zoek naar het hostel. Ik had voor 1 nachtjte gereserveerd maar meteen 2 nachten er bij geboekt. Ik ging toen even siësta houden in de te warme kamer. Zat op de 3e verdieping, en de airco werkte niet, dus het was heerlijk warm. Daarna was er een bbq op het dak terras van het hostel. Niek de jongen die ik in Hoorn had ontmoet en zijn vriendin zouden daar ook zijn. Ik ging alleen niet bbq'en omdat ze zeiden dat er alleen maar vlees zou zijn en aangezien ik vega ben ging dat hem niet worden. Maar Niek regelde een bordje pasta salade en heb nog een tijdje met hem en Sanne staan praten. Daarna ging ik mee met de pubcrawl. In het Nederlands gezegd gewoon een kroegen tocht. Een jongen uit Amerika vroeg hoe ik heette, en heb ongeveer een minuut me naam steeds moeten herhalen omdat bijna niemand mijn naam uit kan spreken. Zo'n moeilijke naam heb ik toch niet? Verder was het erg gezellig en nog een paar mensen ontmoet. We gingen langs 3 kroegen en eindigde in een discotheek(JE!) Die discotheek was niet erg bijzonder. Ik liep rond een uur of 4 samen met een Belgische kamergenoot en nog een andere Duitse jongen terug. Toen we in onze kamer aankwamen probeerde we heel zachtjes te doen. Maar op een gegeven moment kwamen we er achter dat er helemaal niemand in die kamer was, dus konden we normaal praten en het licht aan doen. Een tijdje later kwamen twee kwamer genoten terug, en één daarvan snurkte nogal een beetje. Dus heb niet heel veel geslapen afgelopen nacht. Ik had om 10 uur me wekker gezet, omdat ik van kamer moest gaan verwisselen, en met de walking tour mee wilde. Toen ik wakker werd, had ik niet echt energie om de walking tour te gaan doen, en had nog geen eetlust. Dus had een asprientje in me mik gegooid en ben toen naar het ontbijt gegaan, waar Niek pannekoeken aan het maken was. En daarna ben ik toch mee gegaan met de walking tour, waar ik achteraf erg blij mee was. Hij vertelde veel over het verleden en liet de belangrijkste plekken zien. Daarna ben ik met mijn Belgische kamergenoot, een Bulgaars meisje en een Pools meisje tapas gaan eten. Daarna ging ik terug naar het hostel want ik was uitgeput. Ik ging naar me nieuwe kamer, en dat was een enorme vooruitgang. Een veel grotere ruimte en de airco is aanwezig. Ik had mijn vriend de citroën in een parkeer garage geparkeerd, maar dat is nogal duur hier. En ik had geen zin om €22 euro per dag te gaan betalen, dus ging mijn auto een stukje buiten het centrum parkeren. Onderweg kwam ik een fiets systeem tegen. Er zijn in de stad een aantal punten waar je een fiets kan ophalen, en weer terug kunt brengen. Dus ging toen op de fiets terug naar het hostel. Ik ga vanavond rustig aan doen, en op tijd slapen zodat ik morgen weer op tijd de stad in kan. Buenas noches!

  • 12 September 2011 - 09:44

    Marleen:

    Buenos Diaz!
    zo te lezen heb je je weer heerlijk vermaakt het weekend! Ik krijg ook meteen honger als je het over tapas hebt ;) Heb je vandaag nog wat leuks gedaan in de stad? ik zit nu heerlijk op school me huiswerk te maken hahaha. spreek je snel! kus

  • 12 September 2011 - 14:03

    Julia:

    Hee Tess! Waar uitgaan in Hoorn wel niet goed voor is he ;-)! Klinkt super leuk daar, ik hoop dat je aan het genieten bent! :) Veel plezier nog en een dikke kus xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 10 Aug. 2008
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 42909

Voorgaande reizen:

26 Juni 2015 - 30 Juli 2015

I´m coming home.....

31 Augustus 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

06 September 2011 - 30 November -0001

Volver a Andalucía

Landen bezocht: