City tour door Granada - Reisverslag uit Granada, Spanje van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu City tour door Granada - Reisverslag uit Granada, Spanje van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu

City tour door Granada

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tessa

01 September 2008 | Spanje, Granada

Vanmiddag nadat ik mijn vorige bericht had geschreven heb ik me aan het Spaanse ritme gehouden en heb even een siesta gehouden! Even een uurtje slapen en ben toen mijn appartement een beetje schoon gaan maken. Het was een grote plak zooi in de keuken en de koelkast was ook een drama. Het balkon was een stof wolk en verder zag het er wel redelijk uit. Daarna ben ik gaan koken. Ik kon nog geen verse groenten en fruit vinden maar daar ga ik morgen naar op zoek! Ik heb spaghetti met een blikje mais en doperten en tomaten saus gemaakt. Beetje kaas erover en het was nog best lekker! Al etend voor de Spaanse tv.

Daarna moest ik om 19.00 verzamelen bij de school want je kon je opgeven voor een rondleiding door Granada. Best handig voor mij want ik ben niet zo goed in het onthouden van weggetjes en straatjes.
Esther, mijn spaanse juf, gaf de rondleiding. Ze heeft de grote straten, belangrijke winkels, toeristische pleinen etc. laten zien. Het duurde ongeveer 2 uurtjes.
Ik heb de hele rondtour gelopen met Suzanne (18, Amsterdam ook 20 juni jarig) en ben met haar in het internet cafe beland. We gaan zo nog even kijken in het stadje. Van het weekend zijn we van plan om een fiets te huren en Granada nog beter te verkennen!

Ik ga morgen even kijken of ik mijn kabeltje voor me foto toestel bij me heb want wil al deze mooie fonteinen en gebouwen met jullie delen! ;-) En jullie een beetje jaloers maken =D

Tot snel! Kusjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Granada

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2009

Weekje terug naar Granada

19 December 2008

Laatste minuten in Granada gaan in!

19 December 2008

Het einde is in zicht!

09 December 2008

Het einde is in zicht!

16 November 2008

Zon, sneeuw en snowboarden!
Tessa

Actief sinds 10 Aug. 2008
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 42923

Voorgaande reizen:

26 Juni 2015 - 30 Juli 2015

I´m coming home.....

31 Augustus 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

06 September 2011 - 30 November -0001

Volver a Andalucía

Landen bezocht: