Afscheidskado en ontvoering - Reisverslag uit Monnickendam, Nederland van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu Afscheidskado en ontvoering - Reisverslag uit Monnickendam, Nederland van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu

Afscheidskado en ontvoering

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tessa

30 Augustus 2008 | Nederland, Monnickendam

Gistermiddag zouden we lekker wortels gaan eten! Heerlijk! Janneke en Suzanne zouden lekker mee gaan eten maar wij moesten op mn zusje wachten want anders zou zij alleen moeten eten. Nadat mn ouders klaar waren met eten viel het mij op dat de pan leeg was. Ik was behoorlijk geirriteerd want ik had geen zin om op mijn een-na-laatste avond nog es te gaan koken en bakken. Want we zouden daarna nog ff een borrel halen. Dus ik liep al met mijn chagerijnige gezicht naar mijn moeder toe, ondertussen waren maaike en Nathalie ook in ene gearriveerd, wat ik ook niet snapte, en werd ik in ene geblinddoekt en in de handboeien geslagen! Ik had geen idee wat er zou gaan gebeuren en had nog steeds honger! Ik werd in de auto gezet en die meiden moesten nog pinnen. Iedereen zag mij zitten met die tijgersjaal voor me porem, maar ik zag hen niet! Na een hobbelig weggetje kwamen we ergens aan. De auto stond stil en ik mocht mijn blinddoek af doen! =D Toen hebben ik samen met de schatten heerlijk gegeten bij een Griekse tapas bar in Purmerend! Bij deze wil ik Suzanne, Janneke, Maaike en Nathalie heel erg bedanken! Ik heb niks door gehad en vond het echt super leuk! Petje af dames ;-)

Ik heb van Janneke en Suzanne een heel leuk boek gehad met allemaal leuke foto's van ons die ik kan terug kijken als ik me eenzaam voel in Spanje! Of als ik hun gewoon mis! Van Maaike en Nathalie heb ik ook een hele leuke foto collage gehad met, heel handig maar niet echt wat voor mij, een afwasborstel met thee doek voor in Spanje =D

Na vandaag (zaterdag) nog even op en neer zijn gereden naar Friesland, waar we zo waren want Maaike kaggelt behoorlijk door ;-) heb ik samen met me ouders, zusje en me vriendinnetjes nog een heerlijke laatste maaltijd thuis gehad! We hebben chinees besteld! Geen zin om te koken en uitgebreid te gaan doen dus bestellen is net zo makkelijk ;-)

Net alvast afscheid genomen van me zusje! We konden het allbei niet droog houden! Naadje 4 maanden zijn zo voorbij! (L)

Zie jullie over 4 maanden en ik zal zo snel mogelijk weer een bericht neerzetten over hoe het afscheid ging op Schiphol!
Wat een drama eigenlijk voor maar vier maandjes! Voor jullie het weten is deze drukte maker weer terug!

Dikke kus Tessa

  • 31 Augustus 2008 - 10:35

    Janneke:

    Schatje, wat een superleuk verhaaltje weer! Leuk om te lezen.
    Wij hebben net heerlijk staan janken op Schiphol met zn allen! Hoop voor je dat je nu al bijna op plaats van bestemming bent. Ik bel je vanavond nog wel even denk ik.

    Dikke kus van mij

  • 01 September 2008 - 06:39

    Suzanne:

    Lieverd, echt een raar idee dat je helemaal in spanje zit! Afgelopen weekend was echt een top weekend. mis je nu al
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Monnickendam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2009

Weekje terug naar Granada

19 December 2008

Laatste minuten in Granada gaan in!

19 December 2008

Het einde is in zicht!

09 December 2008

Het einde is in zicht!

16 November 2008

Zon, sneeuw en snowboarden!
Tessa

Actief sinds 10 Aug. 2008
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 42908

Voorgaande reizen:

26 Juni 2015 - 30 Juli 2015

I´m coming home.....

31 Augustus 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

06 September 2011 - 30 November -0001

Volver a Andalucía

Landen bezocht: