Appartement - Reisverslag uit Monnickendam, Nederland van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu Appartement - Reisverslag uit Monnickendam, Nederland van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu

Appartement

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tessa

19 Augustus 2008 | Nederland, Monnickendam

Ik heb zojuist bericht gehad uit España. Het adres waar ik verblijf is:
Piso Mester Granada 23
Tessa Oosterbaan
Motril, 4. 1 B Derecha
18006 Granada
España

Tot nu toe zit ik alleen in een twee persoons appartement omdat ze op dit moment nog geen kamer genoot hebben kunnen vinden. Wel komen er na mijn eerste week 2 Zweedse meisjes van 19 aan, en die verblijven op dezelfde verdieping als mij. En vanaf 5 oktober komen er twee Nederlandse jongens aan die ook opdezelfde verdieping verblijven. Op 19 oktober komt er een Chinees meisje aan op dezelfde verdieping. Verder weet ik nog niet wie mijn kamergenoot zal worden. Maar in me eentje in een twee persoons appartement vind ik ook prima! Heeft niemand last van mijn troep ;-)

• 19 Augustus 2008 - 14:31

Ilona:

hi lieverd! echt stoer dat je dit gaat doen! als je tijd over hebt kom ik je wel opzoeken! haha kus veel plezier

• 20 Augustus 2008 - 08:54

Janneke :

Haha, lijkt me inderdaad wel beter als je in eentje zit in een appartementje! Als iemand alleen al naar jouw rommel kijkt wordt ie gek, en jij ook want owee als er iemand aan jouw spullen komt he;) Kdenk nu opeens aan kleedjes enzo:D

Dikke kus

• 25 Augustus 2008 - 16:39