Hangmat - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu Hangmat - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu

Hangmat

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tessa

26 September 2011 | Spanje, Cádiz

Vrijdag raakte ik aan de praat met twee meisjes uit Oostenrijk, en we hebben samen met het meisje uit Alaska boodschappen gedaan, een heerlijke maaltijd gemaakt, en daarna zijn we met ze 4e en een Duits koppel en een jongen uit Colombia op stap gegaan. Na een tijdje haakte het Duitse koppel af, een paar uur later trok de Colombiaanse jongen het ook niet meer, en zijn we met ze 4e overgebleven, en lag die avond pas om 7.30 in bed! Veeeelste laat, of vroeg? Want één meisje uit Oostenrijk had zo'n honger dat we net zo lang hadden rond gelopen totdat we iets hadden gevonden waar we konden ontbijten. Dus dat was best een zware dag. Het is hier normaal dat je rond 12 / 1 uur naar een bar gaat, rond 3 / 4 uur gaan de discotheken open, en die blijven open tot denk ik een uur of 9 / 10 's morgens?

Er was ook iets minder leuks voor gevallen in het hostel. Een werknemer, wat later de manager bleek te zijn, deed niet zo aardig tegen zijn gasten. Ik heb er zelf geen last van gehad, maar een andere jongen die wilde nog een nacht bij boeken, en wist niet dat je dat voor 11.30 door moest geven. Dus hij flipte nogal en zei dat hij moest oprotten. Dus die jongen is op zoek gegaan naar een ander hostel, waar ik die middag ook ging kijken, en heb toen de afgelopen twee nachten in dat hostel doorgebracht. Het is hier veel gezelliger en ze organiseren hier meer dingen om samen te doen. Behalve overdag op het strand gelegen te hebben, heb ik overdag niet veel meer gedaan. Gister avond was er een bbq op het terras, met salades en aardappel stamppot. Daarna kon je kiezen of naar de bar, of een film kijken. Ik koos voor de film, omdat ik toch best moe aan het worden was.

Ik was van plan om vandaag door te trekken naar de volgende plaats, maar er hangen op het dakterras zes hangmatten die je kunt huren voor een nacht, en dat is bijna de helft goedkoper dan een bedje. En een jongen die gister al in een hangmat heeft geslapen, zei dat je dit een keer mee gemaakt moest hebben. Want dat komt niet heel vaak voor dat je een hangmat kunt huren. Dus ik heb samen met het meisje uit Alaska een hangmatje geboekt voor vanavond. Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.

  • 26 September 2011 - 13:11

    Julia:

    Oh dat lijkt mij ook zo leuk om een keertje te doen, in zo'n hangmat!! Veel plezier!! Geniet ervan! Ik denk trouwens dat je veeeeeelst te vroeg thuis was haha. Kusjes

  • 29 September 2011 - 14:24

    Marleen:

    Vet cool tes slapen in een hangmat haha dat kan daar gewoon in die hitte!! het is trouwens hier ook bloedheet dat was ik niet meer gewent. op school gaat verder alles goed heb volgende week wel al mijn eerste toesten maar dat overleef ik wel. veel liefs en veel kusjes! ik ga nu lekker een potje kaarten in het zonnetje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 10 Aug. 2008
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 42894

Voorgaande reizen:

26 Juni 2015 - 30 Juli 2015

I´m coming home.....

31 Augustus 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

06 September 2011 - 30 November -0001

Volver a Andalucía

Landen bezocht: