I have the time of my life - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu I have the time of my life - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu

I have the time of my life

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tessa

23 September 2011 | Spanje, Cádiz

Na van zondag tot en met dinsdag gekampeerd te hebben in El Puerte de Santa María was het eindelijk zo ver: ik ging naar Cádiz. Ik reed al om 10 over 10 's morgens de mooie stad binnen, en na weer een tijdje te hebben rond gereden ging ik naar een benzine station om een kaart te kopen en te tanken. Alleen verkochten ze daar geen kaarten van de stad, maar ze konden me wel uitleggen waar ik heen moest. Dus toen had ik weer in een parkeer garage geparkeerd, en ik had geluk, toen ik naar buiten liep, was daar de oficina de túrismo. Ben toen naar het hostel gegaan, maar kon daar pas om half drie terecht, dus ging op zoek naar een gratis parkeer plekje. Na 2,5 uur rond gereden te hebben had ik het gehad en parkeerde ik in een parkeer garage, en ging inchecken in het hostel. Het hostel is op zich wel oke. Ik deel de kamer en badkamer met 9 andere mensen. Maar ik heb na de eerste nacht oordopjes ingedaan en dat was heerlijk! Ik hoorde niet als iemand zich omdraaide, of de snurkende jongens. Woensdag ochtend ging ik nog een poging wagen om een gratis parkeerplek te vinden. En dit keer had ik meer geluk. Het is wel ongeveer een half uurtje lopen vanaf het hostel, maar het is langs het strand, met een mooi uitzicht over Cádiz dus vond dat niet erg. Daarna heb ik gauw nog even de uitzending terug gekeken dat Nicolette in Cádiz was, en heb ik net als zij had gedaan de Torre Tavira bezocht, waar je een enorm mooi uitzicht had over heel Cádiz. Ook de film van James Bond, die another day, is hier opgenomen. Het moet lijken dat ze in Cuba lopen, maar ze lopen gewoon hier in Cádiz, en heb door dezelfde straat gelopen als Mister Bond!

Woensdag avond zaten we met een leuk groepje op het terras van het hostel, en we besloten om met ze alle op stap te gaan. We waren in totaal ongeveer met 10 man. Twee Italiaanse meisjes, Italiaanse jongen, Duitse jongen, Duits meisje, Australische jongen, Turkse jongen, Zweeds meisje, Amerikaans meisje en ik. Dus was een gezellig groepje van verschillende nationaliteiten. De volgende ochtend werd ik wakker, en de meeste die mij goed kennen, weten dat ik nogal van de katers ben, dus ook deze ochtend had ik een kater. Terwijl ik echt bijna niets had gedronken. Maar ik had die dag ook niet zo veel gegeten, omdat ik door de warmte nou eenmaal geen honger heb. Omdat ik de badkamer moet delen met 9 andere personen, kan ik niet eenmaal als het moet gauw naar de badkamer rennen zoals ik dat thuis altijd doe. Dus was maar gaan ontbijten voorzover ik wat kon eten, en ben toen weer gaan slapen. Werd om 2 uur weer fris en fruitig wakker, ben niet wakker geworden door de schoonmaker terwijl ik sliep en kon er weer tegen aan. Ben toen wat rond gaan lopen en naar het strand geweest totdat de zon onderging. Daarna een gezonde maaltijd voor mezelf geprepareerd en tot middernacht met wat andere mensen op het terras gezeten. De meeste met wie ik op stap was eer gister, zijn gister en vanmorgen weer vertrokken. Behalve de Italiaanse jongen. Maar heb gister een meisje uit Alaska ontmoet, en we gaan waarschijnlijk vanavond samen uit, en we zien wel wie er nog meer mee gaan. Het is vandaag een beetje bewolkt, dus een mooi weertje om rond te lopen.

Als je dit heb gelezen, zou je dan een berichtje hieronder willen achter laten? Ben wel benieuwd wie dit allemaal leest, want zag dat in totaal meer dan 8000 mensen mijn profiel heeft bezocht.. =) Thnx!

  • 23 September 2011 - 09:33

    Maaike :

    Hee Tess!
    Ik lees je berichtjes elke keer :D Leuk om te lezen!! Krijg namelijk ook elke keer een e-mail als je een bericht hebt geplaatst. Ik lees dat je het erg naar je zin hebt! Heel veel plezier nog! Dikke kus

  • 23 September 2011 - 10:25

    Luuk:

    Ik heb ze ook allemaal gelezen!

  • 23 September 2011 - 10:34

    Dixy:

    Heerlijk om zo de tijd van je leven te hebben! Was ik nog maar zo jong dan wist ik het wel! Veel plezier nog!
    Dixx

  • 23 September 2011 - 13:08

    Nadia:

    Hahahah ik herken dat naar de wc rennen van jou wel inderdaad:p

  • 23 September 2011 - 17:27

    PenM:

    Natuurlijk lezen we alle verhaaltjes, soms meerdere keren zegt M.

  • 23 September 2011 - 19:09

    Nathalie:

    HeeY tess, ja ik lees je al je verslagjes.
    Erg leuk, en leuk dat je al die verschillende mensen ontmoet.

  • 23 September 2011 - 20:24

    Julia:

    Hi lieve Tes! Natuurlijk lees ik je berichtjes. Ben blij dat het goed met je gaat. Lekker aan het partyen dus? Geniet nog maar lekker!
    Dikke kus!!

  • 24 September 2011 - 21:58

    Lisa Vermeij:

    Hey Tess! Ik lees met je mee hoor! Leuk om te lezen, zo cool dat je dit zoveel rond reist! Ik ben wel een beetje jaloers hoor, jij schrijft over het strand terwijl ik inmiddels in regenachtig Engeland zit ;), nee hoor geniet er van!! x

  • 25 September 2011 - 17:35

    Marleen:

    Klinkt weer ontzettend leuk mop! voeg je me ff toe aan je site ik krijg nog steeds geen mails :( maar ik lees uiteraard wel al je berichten! dikke kus en veel plezier. ohja vandaag was het warm in Nederland dus we hebben ff lekker gebbq heerlijk! poot van bob

  • 25 September 2011 - 21:17

    Han:

    Han leest.

  • 26 September 2011 - 10:12

    Janneke :

    Heey Tess! Natuurlijk lees ik al je berichtjes. Ze zijn erg leuk om te lezen. Volgens mij heb je het helemaal naar je zin.

    Dikke kus X

  • 07 December 2011 - 11:35

    Richard Bakker:

    Heb het gelezen hoor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 10 Aug. 2008
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 42927

Voorgaande reizen:

26 Juni 2015 - 30 Juli 2015

I´m coming home.....

31 Augustus 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

06 September 2011 - 30 November -0001

Volver a Andalucía

Landen bezocht: