Stad van de sherry - Reisverslag uit Jerez de la Frontera, Spanje van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu Stad van de sherry - Reisverslag uit Jerez de la Frontera, Spanje van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu

Stad van de sherry

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tessa

16 September 2011 | Spanje, Jerez de la Frontera

Toen ik vanmorgen wakker werd, was het nogal bewolkt, en maar 26 graden. Ik vertrok om half 11 vanaf de camping richting Jerez de la Frontera. Toen ik in die stad aankwam was het gelukkig al weer 31 graden. En net zoals bij elke stad, had ik geen flauw idee waar ik heen moest gaan. Dus had ik me citroën in het midden van de stad in een parkeer garage gezet, en ging op zoek naar een oficina de turistica. Daar zat een aardige meneer die mij vertelde waar een hostel was,gaf me een plattegrond en gaf me nog wat leuke boekjes mee. Er is denk ik iets aan de hand hier met Sherry of een feest, dus ga zo even het programma boekje lezen om te zien wat er allemaal te doen is. Nou toen moest ik op zoek naar het hostel. Het is van dezelfde organisatie van waar ik sliep in Huelva (Albergue Interjoven). Onderweg zag ik een bordje Carrefour, en dat is net wat ik nodig had, en heb daar een tentje, slaapzak en matje gekocht voor als ik straks weer door ga naar mijn volgende bestemming en waar veel campings zijn. Na een tijdje had ik het hostel gevonden en slaap op de 5e verdieping dus heb een mooi uitzicht over de stad. Eigenlijk is het niet echt te omschrijven als een hostel, want het is veel luxer, en slaap in een twee persoons kamer in me eentje. Nou ik ga nu even de stad verkenning en al die boekjes door lezen die ik heb gekregen. We houden contact! ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Jerez de la Frontera

Tessa

Actief sinds 10 Aug. 2008
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 42899

Voorgaande reizen:

26 Juni 2015 - 30 Juli 2015

I´m coming home.....

31 Augustus 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

06 September 2011 - 30 November -0001

Volver a Andalucía

Landen bezocht: