I just came to say hello! - Reisverslag uit Huelva, Spanje van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu I just came to say hello! - Reisverslag uit Huelva, Spanje van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu

I just came to say hello!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tessa

10 September 2011 | Spanje, Huelva

Ik dacht gister bij mezelf, ik ga de stad verkennen op de fiets.Dus ik had een fiets gehuurt in het hostel voor 4 euro en daar ging ik. Er is maar liefst één fietspad aanwezig en die is ongeveer 200 meter lang, dus de rest moest ik tussen de auto's rondrijden. De mevrouw van de receptie vroeg nog of ik een helm op wilde, toen zei ik nee joh ik kom uit Nederland, daar doen we alles op de fiets! Heuveltje af ging erg lekker, maar ja toen moest ik weer terug. Dat was ff zwaar.. En ik weet niet of ik wat geks aan had of dat me haar raar zat, maar iedereen keek naar me. Misschien was het omdat er nooit iemand fietst in Spanje? Na een paar uur had ik het wel weer gezien, en het was bovendien ook al weer 37 graden, dus tijd om te relaxen.
Op het busstation in Faro had ik een Duitse jongen ontmoet die met dezelfde bus naar Huelva moest. Heel toevallig zag ik hem gister aan het ontbijt zitten in het zelfde hostel als ik. Dus vroeg gister middag of hij zin had om naar het strand te gaan.. Rond een uur of 4 gingen we richting het strand, want daarvoor was het gewoon te warm. We gingen rond 20.30 weer terug en gingen later met nog een Franse jongen en Duits meisje de stad in om iets te eten. Daarna gingen we wat drinken bij twee andere Duitse freunden van hun, en zijn we later in een barretje wat gaan drinken. Er stonden wat Nederlandse meisjes die de Duitse jongen ook kende, en die hadden een druppeltje te veel op. En omdat een meisje anders alleen naar huis moest lopen zijn we met haar mee gegaan, en ze woonde toch in de buurt van ons hostel.
Vanmorgen weer vroeg op voor het ontbijt en ga zo richting Sevilla. Hoop dat ik ergens kan parkeren want dat schijnt lastig en duur te zijn.

Een tijdje geleden waren we uit in Hoorn en raakte we aan de praat met een jongen, die toevallig een paar weken geleden is vertrokken naar Spanje met zijn vriendin. En zij werken in het hostel waar ik vanavond ga overnachten. Ik had gister nog net op tijd daar heen gebeld, want hoorde dat het hostel nu vol is! Het ligt er aan hoe duur het is om te parkeren hoe lang ik daar ga blijven..

Nos vemos en Sevilla!
Tot in Sevilla!

  • 10 September 2011 - 12:06

    Marleen:

    Klinkt heel leuk Tes! leuke mensen ontmoet hoef je tenminste niet alleen naar het strand! het is hier inmiddels 22 graden maar dat is maar voor 1 dag :(
    Veel plezier vandaag en het zou grappig zijn als je vanavond die jongen tegenkomt in het hostel.
    Dikke kus leen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 10 Aug. 2008
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 42891

Voorgaande reizen:

26 Juni 2015 - 30 Juli 2015

I´m coming home.....

31 Augustus 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

06 September 2011 - 30 November -0001

Volver a Andalucía

Landen bezocht: