Sweden - Reisverslag uit Granada, Spanje van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu Sweden - Reisverslag uit Granada, Spanje van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu

Sweden

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tessa

09 September 2008 | Spanje, Granada

Uhmm... even denken waar ik was gebleven. Ohja zondag! Heb in die drie dagen alweer heel wat mee gemaakt. Laat ik bij zondag middag beginnen.

Zondag nadat ik hier op internet gezeten heb, ging ik terug naar mn appartement om die film, Miss conginiality, te kijken. Het begin heb ik gezien maar ben toen op de bank in slaap gevallen. Op een gegeven moment werd ik wakker want er kwam iemand binnen in mijn appartement. En toen zag ik meteen dat de film was afgelopen! Heb er dus vrij weinig van mee gekregen!

Maar goed, er stonden twee Zweedse meisjes voor me neus en zij zouden bij mij komen wonen. Prima erg gezellig, ben ik niet meer alleen. Alleen wat minder privacy smorgens als je de douche uitkomt etc.
Ze hadden een zware reis achter de rug en een van hun is ook nog beroofd op het busstation in Malaga. Haar tas met laptop, Ipod, telefoon en adressen waren gejat!
Na even kennis gemaakt te hebben zijn ze even gaan slapen en daarna gingen ze naar de stad om wat te eten. Ik ben toen vroeg naar bed gegaan om vervolgens maandag weer fris naar school te gaan.

De zweedse meiden meiden waren al vroeger naar school gegaan omdat ze nog een intake test moesten maken.
Toen ik op school kwam zaten er vier nieuwe mensen bij ons in de klas. Een nederlandse vrouw van 33, een franse jongen van 24, een oostenrijkse vrouw van 31 en een Belgisch meisje uit het franse gedeelte van een jaar of 23.

Na school heb ik zoals elkde dag weer een siesta gehouden! Snap nog steeds niet waarom die spanjaarden maar 20 minuten siesta houden terwijl je 2 uur kan slapen wat ik altijd doe :P
Daarna heb ik met de fiets van Peter boodschappen gedaan. Was erg handig. Want wat ik die week ervoor lopend heb afgelegd met 6 2liter flessen en omgelopen via school omdat ik de weg nog niet wist, heb ik nu op de fiets gedaan. Met die flessen op de stang. En een rugzak vol eten! (gezonde dingen mam) ;)

Savonds na het eten van mijn overheerlijke broccoli, aardappel kroketjes en een gekookt eitje ben ik naar Suzanne gegaan. Daar hebben we gekaart en gezellig gezeten met mensen uit haar residentie! Waardoor ik de volgende dag (vandaag dus) best moe was. Vandaar dat ik na school meteen naar huis ben gegaan en een paar uur geslapen heb. Ik had mijn wekker om 16.00 gezet zodat we nog even konden genieten van het zonnetje en een kleurtje zouden krijgen. Onderweg naar Suzanne kwam ik Natalie (meisje uit mijn klas, 17 Den-Haag) tegen en zijn we met zn drieën boven aan de grote trap bij palicio de confersiciones y congongresos gaan zitten.
Daarna heb ik samen met Suzanne bij mij thuis gegeten en heb ik allerlei groentes gemaakt :P Aangezien haar eten niet meer klaar staan bij haar thuis!

Mam je kan trots op me zijn! hahaha
Ik heb er foto´s van gemaakt en zal het van de week even op hyves zetten!

Pap & mam ik mis jullie wel hoor! Maar ik eet iedere dag gezond en eet veel fruit! ;)
Naast de school zit een heel klein groente-fruit winkeltje. En het is daar heel goedkoop en lekker dus in de pauze halen we daar wel eens fruit.

Vanaf dag een heb ik een hotel gezien met een lift aan de buitenkant. Daar loop ik elke dag langs als ik naar school ga. Ik wilde er altijd nog een keer mee omhoog om het uitzicht te zien! Net op weg naar het internetcafé met Suzanne hebben we onze stoute schoenen aangedaan en zijn we het chique hotel binnen gelopen en hebben we de lift naar de bovenste verdieping genomen. Het was al een beetje donker aan het worden dus het was echt een super mooi uitzicht met al die lichtjes in de bergen en de stad! Ook hier heb ik foto´s van gemaakt en zal ik van de week op mn hyves zetten! :D

Tot snel!

Muchas besos. xxxxxx (L)



  • 10 September 2008 - 14:11

    Iloontje:

    hi tessie

    ben blij dat je het leuk hebt IK MIS JE! als je terug komt spreekje natuurlijk vloeiend spaans:D

    veel sucses meis

    kus hvj

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Granada

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2009

Weekje terug naar Granada

19 December 2008

Laatste minuten in Granada gaan in!

19 December 2008

Het einde is in zicht!

09 December 2008

Het einde is in zicht!

16 November 2008

Zon, sneeuw en snowboarden!
Tessa

Actief sinds 10 Aug. 2008
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 42895

Voorgaande reizen:

26 Juni 2015 - 30 Juli 2015

I´m coming home.....

31 Augustus 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

06 September 2011 - 30 November -0001

Volver a Andalucía

Landen bezocht: