Salsa dansen - Reisverslag uit Granada, Spanje van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu Salsa dansen - Reisverslag uit Granada, Spanje van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu

Salsa dansen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tessa

04 September 2008 | Spanje, Granada

Hola Hola!

Het diner van gister avond hebben we uiteindelijk met ze 4e gemaakt! Joan, een meisje uit de residentie van Sanne, en Suzanne gingen ook gezellig met ons mee eten! Onderweg naar huis eerst nog even een paar foto´s gemaakt met palmbomen om jullie jaloers te maken ;)
Daarna hebben we met ze alle de groente (ja Suzanne Rem heeeeel veel groente) gesneden etc. en daarna hebben we gezellig met z´n vieren op het balkonnetje gegeten. Daarna hebben we ons allemaal even opgefrisd en omgekleed en zouden we wat gaan drinken in het stadje. Want savonds is de hele stad in leven en is het er super gezellig. Overdag valt er niet heel veel te beleven omdat dan iedereen natuurlijk met siesta is.
Onderweg kwamen we een proppster (die zijn ook echt overal) tegen en we kregen een gratis biertje als we daar naar binnen zouden gaan. Nou kom maar op zeiden we. We zijn daar even binnen geweest en daarna gingen we naar een salsabar daarnaast. Daar werd een soort van les gegeven. Eerst keken we even de kat uit de boom maar al snel gooiden we ons er tussen en werden we uitgenodigd door de jongens (zoals in films =P) om even te gaan salsa-en. Ze waren super aardig en ze vonden het volgens mij ook wel leuk om het ons te leren. Tegelijkertijd leerden we ook weer een klein woordje spaans omdat niet veel Spaanse jongeren engels spreken.
Vanavond gaan we weer een les volgen!
Dus we komen terug als ervaren salsa danseressen net als in Dirty Dancing! :D

Ik ga weer even met siesta! Adios mí guapos y guapas!

Muchas besos

P.s. vanochtend spetterde het een beetje buiten! :O Ik wist niet wat ik zag! Het was niet langer dan 4 minuten en niet meer dan 10 regendruppels... maar toch... het regende! Dat kan niet hoor!





  • 04 September 2008 - 15:06

    Nathalie:

    Heey tess
    wat een geweldig verhaal, je hebt het iig erg naar je zin merk ik.
    wel grappig kan je ons ook weer salsa leren:P
    dikke kus nat

  • 04 September 2008 - 15:09

    Janneke:

    Heey Schat.

    Owwwh, als ik langskom wil ik ook zeker leren salsadansen;) Maar natuurlijk wel met een leuke spanjaard.

    Dikke kus, begin je trouwens nu wel een beetje te missen hoor.

  • 05 September 2008 - 06:41

    Maaike:

    Tessie! (L)

    Echt vet dat je leerst salsa-dansen! Dat kan ik juist weer niet buiten die andere dansen. Leer het me maar als je terug bent!

    Lots of fun!!

    Miss You xxx!

  • 05 September 2008 - 07:39

    Suzanne:

    Hi lieverd,
    Die groente kunnen natuurlijk niet ontbreken hihi ;).
    Dat is geen regen! Als je ziet hoe het hier af en toe tekeer gaat! Hoe is het met je kleurtje, ga je het al een beetje zien??
    oh ja trouwens ik heb mijn tussentijdsetoets gehaald nog even beter leren kijken en dan mag ik afrijden.
    dikke kus!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Granada

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2009

Weekje terug naar Granada

19 December 2008

Laatste minuten in Granada gaan in!

19 December 2008

Het einde is in zicht!

09 December 2008

Het einde is in zicht!

16 November 2008

Zon, sneeuw en snowboarden!
Tessa

Actief sinds 10 Aug. 2008
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 42897

Voorgaande reizen:

26 Juni 2015 - 30 Juli 2015

I´m coming home.....

31 Augustus 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

06 September 2011 - 30 November -0001

Volver a Andalucía

Landen bezocht: