Het is bijna zover! - Reisverslag uit Monnickendam, Nederland van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Monnickendam, Nederland van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tessa

05 September 2011 | Nederland, Monnickendam

Zo, vandaag nog wat dingen regelen, de laatste dingen inpakken, tickets printen, boodschappen doen voor vanavond want ga nog één keer met me vriendinnetjes en familie eten voor dat ik weg ga! Vannacht rond 4.30 is het eindelijk zo ver. Ik ga weer naar Spanje! Ik vlieg naar Faro in Portugal, waar ik waarschijnlijk een nachtje ga blijven, en dan woensdag ga ik met een bus of trein naar Huelva in Spanje. Daar kan ik mijn huur auto ophalen.

Ik ga nu nog even mijn lijstje afwerken om te zien of ik wel echt alles in mijn backpack heb gestopt.. Mocht iemand nog tips hebben, die zijn van harte welkom!

Tot gauw! Besitos

• 05 September 2011 - 12:42

Julia:

Hi schat! Veel plezier he! Succes met afscheid nemen. Ik zal je blog in de gaten houden. We houden contact. goede reis!!! Liefs x

• 06 September 2011 - 09:43

Rosane: