A new chapter has started - Reisverslag uit Granada, Spanje van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu A new chapter has started - Reisverslag uit Granada, Spanje van Tessa Oosterbaan - WaarBenJij.nu

A new chapter has started

Door: Tessa Oosterbaan

Blijf op de hoogte en volg Tessa

30 Mei 2015 | Spanje, Granada

Het is al ruim 3 jaar geleden dat ik voor het laatst een verhaal heb geschreven. Aangezien ik nu weer een nieuwe stap in mijn leven ga zetten vond ik het weer tijd om verhalen te schrijven. Na bijna 3,5 jaar gewerkt te hebben in Granada was het gisteren echt mijn laatste werkdag in het bijna altijd zonnige Granada. Ik besefte vanmorgen, ik ben werkloos!
Mijn vakantie is begonnen en ben nu aan het wachten tot mijn vriendinnetjes Stephanie en Lydia vanuit Zweden vanavond aankomen. Er staat een week met veel tapas, wijntjes, bbq´s, strand, uitjes en gezelligheid voor de deur.
Daarna ga ik samen met mijn drie liefdes Kalle, Lucky en Maya een paar dagen op het strand genieten in Cabo De Gata bij Almería. Vervolgens hebben we ongeveer 1,5 dag om al onze zooi in te pakken want de volgende dag komt de verhuiswagen al!
Daarna sneeken we nog even binnen bij een bedrijfsfeestje, wil ik helpen bij het honden asiel, komen mijn ouders langs, geven wij nog een goodbye/birthday party, gaan we naar het San Juan feest in Salobreña en dan is het moment echt aangebroken dat we vertrekken uit Granada.
´The secret of change is to focus all your energy. Not on fighting the old, but on building the new.´
Ik heb er zin in!! Mijn familie weer vaak zien, mijn neefje Julan op zien groeien en natuurlijk Teddy ontmoeten. Teddy zit nog in de buik van mijn beste vriendinnetje en heet ook helemaal geen Teddy maar dat vond ik een leuke tijdelijke naam.

Onze terugreis zal beginnen onder Valencia, daarna trekken we naar Barcelona en daarna staat alles nog open. Frankrijk, Italië, Zwitserland.. We´ll see! In Barcelona zit er een groot zwembad voor honden waar Lucky heel graan heen wil.
More story´s and pictures will come soon! Nu ga ik genieten van mijn laatste maandje in Granada. Ik kan je nu alvast vertellen dat ik het niet droog ga houden. Bijna 4 jaar is dit mijn thuis geweest....
Graná te quiero pá siempre!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 10 Aug. 2008
Verslag gelezen: 431
Totaal aantal bezoekers 42903

Voorgaande reizen:

26 Juni 2015 - 30 Juli 2015

I´m coming home.....

31 Augustus 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

06 September 2011 - 30 November -0001

Volver a Andalucía

Landen bezocht: